Mehmetmoms bazı hastaneler işte sırf adı özel diye çok uçuk fiyatlar veriyor malesef.. Bide basit şeylerde bile korkutuyorlar insanı.. Ben genel anestezi taraftarı değilim zaten pek o yüzden sormuştum.. Bide siz yaptırdınız mı sünnet? Sonrası sıkıntılı oluyor mu çok?