Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük dün gece sabaha kadar çok ağladı ishali var çok az biraz ateşi var bugün doktora götürdüm idrar tahlili aldılar bir de böbrek ultrasona bakıldı böbrekte kristal var dendi idrar temizdi eve geldik Çok halsiz hiç hareketli değil eskisi gibi… Zoraki güldürüyorum gülmüyorda bir dişi elime değiyor ama henüz görünürde değil dişten kaynaklı mi yoksa sivi kaybi mi sıvı kaybı idrarda anlaşılır mi kan tahlili yaptırmadı doktor çok korkuyorum ve hüngür hüngür ağlıyorum ilk bebegim olduğu için dis çıkarma süreci nasıl oluyor bilmiyorum bu belirtiler disten kaynaklı da olabilir mi