anayimbenana93 Bugun tekrar denedim, tek tek kurulayıp taktım. İlk 3 dk falan sagıyor sonra gene aynı oluyor, işkence oldu bana. Sagarken süt sıçrayıp üstteki plastik pompaya degiyor tekrar kuruttum falan ama hayır aynı sorun devam ediyo. Sütüm var elimde sıkınca akıyo ama sagmıyo makine sürekli cekip tekrar yerleştirmem gerekiyor gögüse. İşkenceye döndü😣