Elmadersem Meraba kızlar bebeğim yedi aylık bibs emzik kullanıyorz ama hala 6-12 ye gecmedim sanki o cok büyük gelecekmiş gibi agzına siz ne zaman gectiniz 6-12 numara emziğe
melikeeomeer Elmadersem bibs değilde wee baby kullanıyorum ben bunun bile 6-12 si çok büyük burda post açtım ve herkes dedi ki 8-9 ay arası aldı 2 numara emziği diye zaten benim oğlumda almadı duruyor öyle
Mervedenizz Ben bibs kullanıyorum 7. Ayında geçmiştim 6-18 aylığa bence geçin çünkü onlar damak yapısına göre oluyor , bende sizin gibi düşünmüştüm ama alıştı hemen kızım
Elmadersem Mervedenizz öyle mi ya alayım bi deneyim olursa kullanırız olmazsada büyüynce denerim artık ara ara☺️Tesekkür ederim