Kızlar bebeğime 3 ölçek mama veriyorum 3 saatte bir doktorumuz böyle söyledi ama 3 saati asla beklemiyor 2 saat sonra ağlamaya başlıyor doktorumuz ya 2 saatte 2 ölçek ya da 3 saatte 3 ölçek dedi ama 2 saatte 2 verince de 1 saat sonra ağlıyor ne yapıcam bilmiyorum siz ne kadar veriyorsunuz. Baya kilo da aldı sorun olacak diye de korkuyorum.