Kızlar merhaba, bir tanıdığımızın Kızı down sendromlu sağlık ocağında aşı vurulduktan sonra nöbet geçirdi 3 kere ağlama yemek yememe katılıp kalma gibi. Meğerse aşının tarihi geçmiş sağlık ocağı bunu kabul etmiş. Lütfen aşının tarihine baktırıp vurdurun aşıları. Hemşirelerin hoşuna gitmiyor bu ama maalesef çoçuklarımızın sağlığı önemli 🙏🏻