Cmremm Sevgili anneler süt alerjisi ve ya çoklu alerjisi olan bebeklerinize ek gıda olarak neler veriyorsunuz acaba? Benim kızımda ikiside var bir türlü ek gidayı sevdiremiyorum elma suyu içiyor sadece kaşık maması verdim iki günden fazla yemedi ağzında biriktirip tükürüyor. Normal mama verdim iki gün sonra biberondan tiksindi su bile içmemeye başladı su veriyorum kaşıkla enjektörle onuda tükürüyor artık napıcağımı şaşırdım artık☹️
Cmremm İki gün sonra 8 ayini dolduruyor Allahın izniyle ama yemek ek gidayi sevdiremedim bir türlü . Kalbinden ameliyatlı olduğu için gelişimi geriden geliyor ve biz ek gidaya daha bir ay oldu başlayali
Ecibebi Cmremm cok gecms olsn guzelm. Allah sifa versn oncelikle. Hic uzulme sevecegi biseyi elbet bulursun. Havuc patates kabak corbasi yap. Begenmezse icine kucucuk bir dis sarimsak at. Deneyeye yanila bulucan sevdigi seyleri 🙋🏽♀️
Cmremm Ecibebi yapmadığım şey kalmadı neredeyse inatla yemiyor sütüm yok denilecek kadar az yetmiyor ona ama o inatla anne sütü istiyor ne mama ne yemek hiç bir şeye yanaşmıyor. Gerçekten artık kafayı yemek üzereyim resmen aç yaşıyor kızım😭
Ecibebi Cmremm cnm saglik ocaklarinda emzirme danismanlari var ucretsiz. Lutfen destek ala sutunu arttir. Doktorunla konus belki formul mamaya baslatir. Yeterli beslenmemesi ciddi bir durumdur. Bebeginin tum gelisimini engeller 😔😔