Merhaba anneler kızım 3ay 24 günlük . Son bir kaç gündür yüksek ses bağırmaya başladı kendi kendıne bağrıyo konuşuyor gıbı yapıyor bu aylarda sizde de oldu mu boyle ? Ve uykularımız .. bu zamana kadar sadede meme de uykuya dalan kızım bu aralar emdıkten sonra bıle hala dalamıyor uykuya gecıste cok zorlanıyor , gündüz uykularımız mahvolmuş durumda.. benım gıbı bu durumu yaşayan anneler varsa tecrübelerinden faydalanmak ıstedım meme dışında başka nasıl uyutmaya nasıl kolay alıştırıdınız :((