Merhaba arkadaşlar ben genetik hastalığı olan nörofibromatozisim malesef 2 aylık olan bebeğimde lekeler çıkmaya başladı ve çoğalmaya devam ediyor doktorumuz sen ağır geçirmiyorsan oda öyle olur dedi bu hastalığı geçirenler hangi bölümlere yönlendirildiniz ben alıştım artık ama bebeğim de çıkması moralimi çok bozuyor kendimi suçlu hissediyorum psikolojik olarak oğlum etkilenir mi bilmiyorum genelde beni göze ve nöroloji bölümü takıp ediyordu ama oğlum 2 aylık Mr çekilemez herhalde neler yapmam gerektiğini söyleyebilecek yardımcı olacak olan varmı çok teşekkür ederim