Dkk Ben balık köftesi , acısız kebap yapıyorum , haşlanmış baklagiller koyuyorum nohut , fasülye , börülce gibi hemen çıkarıp ıslatıp salata gibi yapıyorum . Birde poğaça yaptığımda fazla yapıp yine buzluna atıyorum kahvaltılarında minik minik çıkarıyorum . Haşlanmış Mısırı buzluğa atıyorum yine .