Mervemtlr1310 Nerden başlasam nasıl bi yol izlesem bilemedim, mesela havuç ? Siz nasıl veriyorsunuz ? Çatalla ezdiğimde yutmakta zorlanıyor gibi geliyor ama blender kullanımınıda çok önermiyorlar. Siz nasıl ilerlediniz sebze ve meyveleri nasıl verdiniz
xrtalafx Mervemtlr1310 Başladım başlayalı hiç blender kullanmadım catatlla ezdım sebzeyi meyveyi ilk başta evet miğdelerini bulandırıyolar ama çiğnemek onlar için en faydalı olanı zamanlada çiğniyolar zaten başlarda kızımda öyleydi şimdi suyu bile çiğnemeye çalışıyo 7 aylık 🥰🥰
[silindi] Mervemtlr1310 daha başlamadık tecrübeli olunca bildiğimi söyleyim çatalla ezip zeytinyağı birde ya anne sütü yada mama varsa ondan karıştırıp verebilirsiniz bu şekilde yutabilir
ecemm-6161 Mervemtlr1310 can yutma problem varsa anne sütü veya manadan içine koy sulandır birazcık ben oyke yapmiştim
Merve_96 Mervemtlr1310 çatalla ezip zeytin yağ çok zorlandığını düşüyorsan biraz daha fazla ezme işlemi yapabilirsin canım her çocuğun çiğneme refleksi farklıdır kimi daha ilk başladığında çok güzel çiğner kimi zamanla alışır bunu en iyi sen anlayabilirsin baktın zorlanıyor biraz daha fazla ez zamanla ezme işlemini azaltırsın ☺️
Hasev2707 Mervemtlr1310 ben buharda başladım baya yumuşacık oluyor onuda çatalla eziyodum gerektiği yerde blender yapiyordum tabi yapmadım deil alisiyorlar zamanla blenderi fazla abartmadigimiz sürece ben bı sakinca görmüyorum çünkü 6.ayda sıvıya yakın 7.ayda biraz daha katı 8. Ayda püre şeklinde 9unda ayda tane minik taneler şekilde alıştırmak lazım
Rubab_Mommy Mervemtlr1310 Ben catalla ezip veriyodum.Puturlu oluyodu.Evet biraz zorlaniyo başlarda ama blendir bebegi olmasindan iyidir.Tadimlardan sonra patatesle havucu haşlayip ezip birazcik tereyagi koyup veriyodum