Emineulu58 mama veya anne sütü tek başına bağışıklık güçlendirmez, bir sürü etken vardır. Misal benim yengem öyle takıntılı idi ki her gün dip köşe temizlik yapardı bir damla toz olmazdı evde çocuk mikroba toza yabancı büyüdü en ufak bir.şeydr hastanelik oldu. Yani kafanızda şu mamayı kullanıyorum bağışıklığı kuvvetli olacak diye bir şey canlanmasın öyle bir şey olmuyor. Sizin çeşitli beslenmeniz lazım anne sütü kaliteli ve besleyici bağışıklık destekleyici olsun. Tekrar söylüyorum her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyor. En iyi mama diye bir şey yok bebeğe iyi gelen mama var. Siz hipp den memnun kalmadınıx ama biz çok memnun kaldık demek istediğim bu çok farklılık gösteriyor. Bağışıklığı mamaya bağlamayın mama tek başına bağışıklık kuvvetlendirmez.