simgealp 4. aya girmek üzere kızım. doğduğunda ilk sleppy bez denedim çişleri hiç emmediği için değiştirdim, molfix kullandım pişik yaptı. şuan 2 aydır prima kullanıyorum ne zaman kaka yapsa sırtından taşıyor bıktım artık sürekli kakalı atlet değiştirmekten. bezin arkasını kıvırarak denedim yine taşıyor. ben de mi sorun var yardımcı olun lütfen 🤯😔🤔
Thesra simgealp Doğduğundan beri prima kullanıyorum 2-3 ü geçmemiştir taşması belki beden küçük geliyordur yada bazen tam bağlanmıyor vs o zaman böyle sorunlar olabiliyor
Deren simgealp ben sleepy kullanıyorum ilk bir kaç hafta taştı ama sonra fark ettim ki kg göre almam gerekiyormuş sonra öyle denedim gayet memnunum 🤗
Tazeannecik simgealp bende prima kullanıyorum. Bez beden olarak küçük geliyordur. Numarasını değiştirin
Ballilokmaayse simgealp acaba bez mi küçük diyolardı hep ama aynı numaranın külot beziyle şimdi kafam çok rahat küçük bir paket al dene canım inşallah memnun kalırsın🌸
[silindi] simgealp genelde tasıyor ya bende prıma premıum care kullanıyorum gunde 3 4 tane kakalı zıbın degıstırıyorum ne kadar sıkı baglasakta esnek yan bantlar oldugu ıcın arkada sureklı bosluk kalıyo ordan tasıyo
simgealp [silindi] bi de kime sorsam ben de öyle bi sorun yok diyorlar ama ancak yaşayan anlar çok sinir bozucu bir durum 😔 külot bezi denemeye karar verdim ben bakalım çözüm olacak mı
simgealp merak eden varsa eğer çok şükür ki çözüm oldu, hem numarasını büyüttüm hem de külot beze geçtim. dün gece çok yapmış kakasını ama hiç taşma olmadı 👏🏻👏🏻