Kızlar yaklaşık 4.5 yıldır Türk Telekom faturalı hat kullanıyorum faturam 27 TL evde de net var Çarşamba sabah kalktığımda Kalan 42 dakikam gözüküyordu arama yapmadım sil süpür den 100 dakika yüklendi her yöne ondan sonra arama yaptım dün gece tesadüfen girdiğimde faturam 55 TL gördüm dün hiç arama yapmadım zaten bu Sabah 79 TL gözüküyor müşteri hizmetleri ile görüştüm ama tatmin de etmedi söyledikleri üç katı faturaya çıkmış nasıl bir yol izlemeliyim sizce ?