Merhaba kızlar kızım 8 aylık süt ve süt ürünler alerjisi var.Diyetteyiz belirtiler kesilmişti.dün bexsero ilk doz yapıldı.saat 14:00te akşam 23 gibi ateşi çıktı düşürdük gece üçte tekrar ateş yaptı kustu.yine düşürdük.sabah kalktık ağrısı dışında şikayet yok gibi ama kakasını yaptı kan vardı mukus geri gelmiş.yediklerimizde yeni değişik paketli bilmediğimiz hiçbirşey yok doktoruna yazdım aradım ulaşamadım bilen yaşayan var mı?