Eyluldila benimki de 5 ay 3 günlük deliksiz 3 saat uyusa o kadar mutlu oluyorum ki, aynı şeyleri yaşıyoruz. Aynı şekilde 3 dakika emip uyuyakalıyor ama kendi başına desteksiz uyumaya başlaması lazım yavaştan bu yüzden kucağa alıp sakinleştirip geri koymak daha iyi saatbaşı uyanıp emmesinden, sonra da kucağı unutturmaya çalışırırz😊