Merhaba anneler postlarda aradım ama bulamadım. Hem devlette hem özelde çocuk doktoruna gidiyorum. Devletteki doktorumuz ve sağlık ocağı d vitamini kullanımı istedi ve aldık. Ozeldeki 4. Aydan sonra dedi. Her neyse bana doktor 2 damla demişti. Ama eczacı damla versiyonunu değil de sprey formunu vermiş. Ben de aynı mantıkla 2 sprey verdim 4 gündür kullanıyoruz. Fakat bir sprey 400 IU ölçeğinde ve 1 yaşına kadar zaten günlük ölçek bu olmalıymış. Anlayacağınız ben günlük 800 verdim. Bebeğim henüz 18 günlük fakat biraz tedirgin oldum. Bilgi sahibi olan birisi var mıdır. Dozu bugün normal ölçüde verdim. Ne yapmalıyım 🤷