Kagansmother Yatirimlar ne alemde merak ettim.. biz dun enjine çektik paramızı 1 gun olmadan 90 tl kar ettik daha cok yatirmadigimiz icin pismaniz 😅 uçtu gidiyor..
Belinaymuhammadi Kagansmother bacım azcık da bana anlatırmısıniz kafama girmedi aptala anlatırmış gibi anlatın 😂
snm_ Kagansmother valla biz batıştayız hahaha btt ve holo. Yeni coinlere geçtiğiniz zaman taktik verinde bizde kazanalım yaa 😅
ilkgozagrimmmm Kagansmother Paribudan direk aktarım yapılıyor mu binanceye biliyor musunuz. Yoksa çekip parayı diğer taraftan mı almamız gerekiyor
Elif2409 Kagansmother binance bende kayıt oldum ama daha onaylanmadı bekliyorum 1 haftadır bekledikçe bunlarda yükseldikçe sinir oluyorum 😡
Kagansmother elifhanimm gündem başlığına bakmazsan oyle olmaz ben de bazen gunduz kuşağı izler gibi bakiyorum 🤷♀️
elifhanimm Kagansmother foruma bakıyorum dedim zaten :) başlıkta forumun ya annem. Terslenecek birşey demedim. Ne güzel kar etmişsin hep beraber sevinelim🧸
Kagansmother elifhanimm terslemedim ki bazen demişim genelde gunduz kuşağı gibi oluyor arayada bunlar sikissin nolucak demek istedim 🥰
elifhanimm Kagansmother ben de aslında merak ediyorum ama insan çekiniyor. Bol kazanç diliyorum bacım
Kutay09 _yaseminturann btt konusunda yükseleceğini düşünüyor musunuz,ben de ısrarla bekliyorum ama gunbe gün ümidim azalıyor:)
Kagansmother elifhanimm teşekkürler bizde cekindik bizi zora sokacak miktarlar değilde ufak yatırımlar yaptık bakalım ne kadar gelirse artık nasip neyse
Kagansmother Belinaymuhammadi ahahahqhqhq ilahi ya ben de hic bir sey bilmiyordum esim anlattı biraz internetten baktim oyle anladim ama baya karışık işler zaman harcamak gerek sorun varsa onu cevallayabilirim bildiğim kadarıyla tabi bend e yeni sayılırım
Kagansmother snm_ enjin önü açık ve yükselecek gibi duruyor esim baya arastirdi girdik sonunda bqkalim insallah kazanmaya devam ederiz
Karas Kagansmother zrx e girdim ben güzel yükseliyor 😅 forum bi kaç gündür sakin holocular bttciler kan ağlıyor 🤣🤣
Kagansmother Karas ahahahah aynen oyle biz simdi enjin ve dente girdik enjin baya iyi gitti bu gun bi 3 bin daha yatırmayı planlıyoruz bakalim
Asklepios Karas allahtan anaparamı kurtarıp kendimi holo btt bataklığından attım. 😂 Başka yatırım yaptım 😬 bir halt olmayacağını anladım