Aylns Bebeğim sarılık oldu ne yapmalıyım hanımlar tahlilinde 14.7 çıktı doktor 17-18 yatırıyoruz dedi 😞
alicihankus Aylns bol bol emzir canım su falan verme sadece emzir her istediğinde meme ver saat başı emzirebilirsin sarılık uyku yapar uyusa bile 2saatte bir uyandır emzir bi de güneşe çıkar güneşte iyi geliyo geçmiş olsun
Reyhankarabiber Aylns canm Bizde yaşadık merak etme bol bol emzir uyanmıyor diye emzirmemezlik yapma idrar çıkışını kontrl et başka hiç bir şey yapmana gerek yok
Sodya Aylns emzirin baska da bisi yapmayin.bizim 3gun icinde 26 ya cikmisti ve 4 gun hastanede kaldik :(
Zhraagk Bende bol bol emzirmiştim uyuduğunda ayağının altına vur hafif yada burnunu sık uyandır, bizde yatmıştık 1 gece hastanede çok şükür düşmüştü ışık tedavisi görmüştü oğlum.. Rabbim şifa versin geçer gider inşallah
Eylulycakan Ben emziridm ve bol su verdim.SU VERİN ! Su idrar yaptırıyor böylece sarılıpı atıyorlar.benimkide yatacaktı yatırmadan iki günde geçti
Aylns Reyhankarabiber tamam canım çok sağol tuvaletini de yapıyor yinede endişe ediyoruz, gündüzleri ne yapsak uyanmıyor
Reyhankarabiber Aylns altını aç kuzum hemen uyanıyorlar ve hiç endişelenme bizim 2 ayı doldurdu daha yeni atıyor vücudundan değerimiz 14.3 dü bizim de hiç bi sıkıntı yaşamadık Allah'ın izniyle. Sürekli ver memeyi ağzına emsin 😊
Reyhankarabiber Aylns çok şükür iki gün bizde verdik mama şimdi kestik inşaallah sizde kesersiniz yakında Allah yardımcın olsun canm
Berivaninprensesi Canım bizde 5 günlükken olduk çok şükür geçti bol bol emzirdim güneş görsün biraz bide uyuyunca uyandır o uyanmaz çünkü bu hastalık yüzünden uyuyorlar sürekli
Reyhankarabiber Aylns emmesi ve emerek doyması iyi ise sarılığı atmaya başlamış zaten biz öyle kestik. Sütüm yeterli hale geldiğinde mama vermedim. Bizim doktorumuz da sütün yeterli verme dedi zaten