Mihranimmm Kizim 13 aylik. Son bir haftadır karnı özellikle mide bölgesi sis. Gazdanmi acaba ? Kakasını yapıyor, yemesi de çok fazla değil aslında gaz olduğunu da sanmıyorum.kotu bir şey mi bu acaba ? Doktorw gitmeli miyim ?
elifhanimm Mihranimmm lütfen gidin,bende bir kızarıklık gördüm gittim ve altında neler vardı en azında içiniz rahat eder. Korkutmak için söylemiyorum. Aslında bu mesajı silmeyi bile düşündüm ama hayır kötü birşey yoktur elbette ama götür annesi ne olur ne olmaz
Mihranimmm elifhanimm çok geçmiş olsun. Bilemiyorum sislik ne olabilir ki acaba internette lösemi belirtisi diyor telaş yaptım
elifhanimm Mihranimmm ben de onu gördüm benim ki popoda kızarıklık bakıyorum lösemi belirtisi apar topar gittim hastaneye özellikle araştırmaya gittim herşeyine baktılar bir de benim ki 4 aylıktı o zaman. Şu an 5 aylık 1 aydır neredeyse bununla uğraşıyoruz ama tabi şükür başka bir derdi yok . Ama sen yine de git belki başka birşey vardır . İnternete de çok aldırma
ikizbabymom Mihranimmm internete kalsa hepimizin ölmesi lazım bakma sen için rahat etsin diye götürebilirsin ama benim bebekleriminde göbeği var kilolu olmamalarına rağmen boya gider normal dediler bana
Mihranimmm ikizbabymom bilmiyorum internette abartılıyor biraz evet ama bıraz fazla r sis gibi geliyor gözüme hiç öyle olmamıştı şimdiye kadar.