Selam kizlar bugün tam 4 ayligiz ve aşımiz vardi kontrol e gittik saglik ocağına ebe az kilo almis dedi ve bu 4 üncü ay atagi yaşadığımız icin 5 dkk emip bidaha acikinca emiyordu 500 grm almış kafama cok takiyorum ne yapabilirim yaşayan var mi ? Mama versem anne sütünü birakir diye korkuyorum 😓😓😓 şimdi kilo almıyor diye herkes sütun yetmiyor mu pirinç unu verelim birsuru sey soyluyorlar cok kafama Takıyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻