Merhaba güzel anneler, bebeğim neredeyse 14 aylık ama doğuştan bağışıklığı düşük (igA değeri düşük) tek şansı emiyor olmasıydı. Şimdi covid temaslısıyla temaslı olduğum, temaslı olduğum kişi de dün pozitif olduğu, bende de geniz akıntısı baş ağrısı halsizlik başladığı için doktor enfluvir ve azitro başlamamı söyledi. Doktor, ilaç alırken emzirmeni önermem dedi, ilaç prospektüslerinde emziren annelerin bebeklerine etkisiyle ilgili çalışma yok diyor. Dün ilk defa aldım ilacı ama bebeğim ne emzik ne biberon alan bir çocuk, normalde sağdığım sütleri bile biberonla içmez, ne yapıcağımı şaşırdım. En kötüsü emerek uyuyor, beni emzik gibi kullanıyor. Şimdi bir anda hepsini nasıl kesicem bilmiyorum, daha önce uyku eğitimi aldığım dönemde bile, ağlamaktan perişan olmuştu, uyku eğitimini bırakmak zorunda kalmıştım emmeden uyuyamadığı için. Bir yandan onu etkilerse diye korkuyorum. Hiç bu durum başına gelen oldu mu?