Zynpblg Arkadaşlar 18. ay aşımız var, çok korkuyorum sorun yaşayan oldu mu? Nasıl geçti var mı öneriniz? Şimdiden teşekkür ederim
BeyzaLivaLeyla Zynpblg pazartesi olduk çok şükür ateş huysuzluk vs olmadı ama doktoru görür görmez çok ağladı bende hamileyim ve tek girdim muayeneye o ağladıkça mahvoldum uçuk çıkarttım stresten ertesi gün
ikizerkekannesi Zynpblg 1 inde oldu ikizlerim bacakları biraz şişti hemşire söylemişti zaten şişebilir diye başka bir şey olmadı
daiysdiuy Zynpblg asıdan sonra hemen uyudu, uyanınca bacagını gosterdı agrıyor dıye calpol verdım bı daha sorun yasamadık, ınsallah hayırlısı ıle atlatırsınız
Hatice2626 Valla biz olduktan sonra akşamı ateslenmeye basladı gece falan düşmedi ateşi hiç. Kolu şişti hepatit A vurulan kolu kıpkırmızı oldu. Hiç aşı olduktan sonra ateşi bile çıkmamıştı bu zamana kadar çok korktum🙄 inşallah kolay atlatır bebişiniz
daiysdiuy Zynpblg asıdan sonra hemen uyudu, uyanınca bacagını gosterdı agrıyor dıye calpol verdım bı daha sorun yasamadık, ınsallah hayırlısı ıle atlatırsınız
ilkgozagrimm Zynpblg ertesi günü biraz huysuzlastı benim kızım bi kaç gece de uykuları huzursuz oldu sonra düzeldi
Tugce1634 Benim kizimin simdiye dek atesi olmamisti hicbir asida.bu defa gece ateslendi 38.5.gece boyu 37.5-38 cikti calpol verdim.ertesi gun oglen duzeldi.bir de yemek yemek istemedi o gun.az yemisti.
Benimoykum Zynpblg bizde yüksek ateş yapmıştı tek ateş yapan asiydi daha önce ve sonrasında aşı da ateş olmamıştı çok tedirgin oluyorsanız aşı sonrası calpol verin
ikizbabymom Zynpblg ben her aşıdan önce biraz calpol veriyorum bi kez vermedim ateşleri çıkmıştı 4.ay aşısında 15 gün önce yaptırdık bizde bi sorun çıkmadı oğlum çok yaygaracı o çok yordu ama kızım ağlamadı bile