Oğluma 1 yaş tahlillerini yaptırdık karaciğer enzimleri yüksek çıktı doktor 3 hafta sonra tekrar tahlil istedi ama telefonla sekretiyle görüştüm de bu bilgiyi aldım neden olur niye olur bilmiyorum başına gelen var mı kötü bişey mi bu çok endişelendim 😔🥺