Bugün 4 ay 2 günlük olduk aşımız yapildi😊 Ve kan damlası verdi hemşiremiz. Yan etkilerinden bahsetti kabızlık,ishal,kusma yapar 20 güne toparlar ama dedi. Kullanmayi bırakma 1 yaşına kadar kullanması gerek dedi. Sizde kullandiniz mi aynı ilaçtan ? 4. Ayda kan damlasi kullanmasi gerektigini bilmiyordum ben 😑