Kızlar merhaba. Dün oğlum 2 yaşına bastı ve ben sağlık ocagini arıyorum gideyim mi aşı için diye sormak için, hat düşmüyor ya meşgul gibi çalıyor ya da çalmadan sonlandiriliyor. Hava yağmurlu, gideceğim yol çetrefilli gidip bakamıyorum da kapalıdır korkusu ile. İnternette ASM çalışma saatleri şu an kapalı gözüküyor, sadece Çarşamba ve Perşembe acik gözüküyor. Sizce mümkün mü böyle birşey ? Yaşayan var mı bu durumu. Eğer o günler açıksa yaşından 5 gün sonra aşı olsa birşey olur mu? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻