Oğlum 2 aylık. Gündüzleri uykusuna yatırıyorum. Bazen 15 dk da, 20-30 dk uyuyup ağlayarak uyanıyor. İlk başlarda neden olduğunu anlamayıp emziriyordum.dün aldım kucağıma emzirmedim. Hafif tempo zıplayıp sırtına pış pış yaptım. Yetişkin gibi aşırı gaz çıkartıyor alttan. Çıkartırken çok canı acıyor belli. Ve aşırı ağlıyor. Sonrasında uykuya dalamadığı için kan çanağına döndü gözleri. Dün artık hem kucağımda uyuttum. Her ağrıyor girdiğinde hafif hafif zıplayıp gaz çıkarmasına yardımcı oldum hem de uyuttum.
Bana ne önerirsiniz, probiyotik damla verilip bağırsakların düzenlenmesi gerek, gaz gçdamlası pek işe yaramıyor diye duydum. İçeriği temiz güvenilir ne vereyim. Acil yardım edin için eziliyor o öyle ağrılarla ağlafığında..