19 aylık kızımda kan düşüklüğü olduğu için doktor bu ilacı yazdı. Kullananlar var mı ? Nasıl veriyorsunuz çocuklara.
Tadı kötü olduğu için muhtemelen içmek istemeyecektir. Portakal suyuna karıştırsam olur mu?
Birde yan etkisi oldu mu ?
Şimdiden yazalara teşekkürler❤️