Bence en az 3 yaş olmalı balım ☺️🌸 Çünkü diğer miniğinle hakkıyla ilgilenebilmen adına diyorum bunu.. Diğer cocuğun doğunca, hepsine birden aynı anda yetemiyorsun.. Biri kücük diye ilgilenirken yoruluyorsun, diğerine vakit ayırmaya halin kalmıyor…Ben İlk kızım 3 Yada 3buçuk yaşındayken düsünmüstüm…Hâmd olsun Rabbim nasip etti, Şmdi 5 yaşına yeni giren ve 10 aylık iki kızım var ☺️🐥💛 İlk kızımla zaman dolu doluu gecti.. Birsürü etkinlikler, oyunlar vs. Yaptık bol bolll.. Pek cok sey ögrettim.. Pek cok kitap okuduk birlikte.. Fazlaca eğlendik 🐥🍭 Sonra diğer kızım oldu.. Simdi en azından yüreğim rahat ☺️ Çünkü hakkıyla ilgilenebildigimi düsünüyorum 💕 Tabiki hala ilgilenmeye devam ediyorum. Ama ilgim 2′ye bölündü şimdi.. 👩👧👧☺️🎈