Dişlerimiz çıkıyor , 4.ay aşılarımızı olduk ve bir yandan da atakla baş etmeye çalışıyoruz.. Bu nasıl bir şans hepsi üst üste!
Meme , mama reddi yaşıyoruz bu dönemde ara ara ağlama krizleri geliyor ve uykuya dalmakta sorun yaşıyoruz ne yapsak memnun edemiyoruz..
Siz bu dönemle nasıl baş ediyorsunuz veya ettiniz kızlaarrr akıl verin 🙏