Gizemensar normal marketten mi alıyorsunuz yoksa bazı e bebekte falan markalar var rezene çatı için onlardan mı kullanıyorsunuz. Ben markette satılan anne çayı var onu içiyorum bir de yine marketten rezene çayı var ikisini de içiyorum. Ama ahım şahım süt yapmadı bende. Ya da kapasite küçük olduğu için de olabilir😂ufak memeliyim jdjfjdjdjrj