Yesim95 Minikcasper01 3. Sezondan sonra bayiyo izledim ilk 3 sezon cok güzeldi ama klasik polisiye ask gibi oldu
CemreKerem35 Minikcasper01 Aynen katılıyorum bir de ben sadece 2 kişi çevresinde dönen dizileri izleyemiyorum. Lucifer da çok fazla karakter var bu da hikayeyi eğlenceli kılıyor
Misterious Sırf Tom ellisin muhteşem aksanı için bile izlenir. O detective deyişi. 40 dk boyunca detective dese izlerim.