gmzeylul Arkadaşlar merhaba kızım 10 buçuk aylık ve ilk diş belirti gösterdi fakat diş ön de değil bir yanında çıktı bu durumu yaşayan var mi ?
Berenalp gmzeylul evet olabiliyor doktor normal olduğunu söyledl iki çocuğum var inanın ikisininde farklı yerlerde çıktı o yüzden takılma her çocukta değişkenlik gösteren bir durum bu
Patusko gmzeylul bizim de öyle ilk önce yan dişleri çıktı şimdi önce dişin birtanesi çıktı baya büyüdü diğer ön diş hala yok 😁 ama bir sıkıntı yok doktorda illa sıralı çıkıcak diye birşey yok deyince bende çok fazla efham yapmıyorum