flowerytll Kullanip memnun olan var mı arkadaslar son zamanlar hep zaman olmadığı için hem de mayalama aşamasında biraz tutmuyor yogurtlarim
Eesay flowerytll 4 aydır kullanıyorum. Bebek için aldığım en iyi şey oldu bence. Zamandan tasarruf, tuttu tutmadı derdi de olmuyor
flowerytll Eesay Bende gün içinde çocukla mayalamak zor oluyor akşamda uyuyunca pilim bitiyor teşekkür ederim bilgilendirme için😊
Umayy2020 Bende var weewelin yoğurt makinesi bebeğim için yeni aldım çok da güzel mayalıyor memnunum. 45 derecede 8 saate ayarlıyorum taş gibi yoğurt oluyor tavsiye ederim çok pratik süre dolunca kendi kendine kapanıyor
balcicegin_annesi Umayy2020 hangi sütlerden yapıyorsunuz acaba ev sütü mü yoksa marketteki günlük yada paket sütlerden mi acaba
Umayy2020 balcicegin_annesi ben marketlerde şu şişelerdeki günlük sütlerden yapıyorum onu kaynatmak gerekmiyor