Minelsumm Yazdıklarınıza göre kaynananız kötü eşiniz anlayışsız yaşamak istediğiniz yerde bile kendı ısteğinizle yaşayamıyorsunuz. Niye evlisiniz yani bu şekilde bir ömrü eşinizi ve ailesini çekmekle niye harcıyorsunuz. Yanlış anlamayın eleştırmek ıcın söylemiyorum sadece bir kez dünyaya geliyoruz. Değer mi diye düşünüyorum.