Ctrzsntrk Merhabalar , 1 yaş civarı bebeklerinizi gündüz kaç kere uyutuyorsunuz ve kaç saat kadar uyuyorlar ? Gece kaçta yatiyolar?
ipek39ela Ctrzsntrk canım haftaya 18 aylık olucak kızım ama 11 aylıktan beri gündüz tek uyku yapar 2-3 saat arası hala öyle. Sabah 8.00 9.00 arası uyanır öğlene uykusuna 13.30 14.00 arasi yatar 16.00 cibari kalkar gece uykusuna da 22.00 gibi yatağa gideriz 5 10 dk da uyur, 9 aydır yaklaşık bu şekilde ❣
Kuki Ctrzsntrk 11 aylik bebegim. Aksam 7 de yatio, sabah 7 de kalkio. 10:30 ve 14:30 da gunduz uykulari var. gunduz uykulari cok degisken bazen yarim saat, bazen 2 saat uyuyo
Duygusm Ctrzsntrk Benim kızım 1 yaşında ama tek uykuya düşmedi henüz, iki uyku yapıyor. Uykuları birer saat civarı oluyor. Zaten gündüz toplam uykusu üç saate yaklaşırsa gece kötü olan uykularımız iyice beter oluyor, kalkıp yatakta oturuyor.
Ctrzsntrk ipek39ela gündüz tek uykuya erken geçmiş bizimki de öyle olacak galiba şuan 14 aylık .. Sorun şu ki ben tek uykuya bile zor yatırıyorum ve hemen uyanıyor yani uyku problemimiz var neden böyle olduğunu hiç anlamıyorum 🤦🏻♀️
Ctrzsntrk nur-nr_123 normalde böyle olması lazım.. Bizim de bu şekilde olmalı ama yok olmuyor uyumuyor
Ctrzsntrk Kuki akşam 7 de yatması çok güzel masallah 🧿 o saatten sonra işlerinizi de halledersiniz keyif de yaparsınız
nur-nr_123 Ctrzsntrk cnm bide azı dişlerini çıkartıyor olabilirmi bnmki 9nce 3 patlattı daha yeni bugünde 4. Patlattı
nur-nr_123 Ctrzsntrk canm blki dışı vs ağrıyordur bir ekimo bebek erkn geçiyor tek uykuya tek uyku sinyalleri varmi
Ctrzsntrk nur-nr_123 2-3 aydir böyle , 2-3 aydir her gün mü dişi agriyor ben de dişi agriyor belki ondan mi diye düşündüm ama hep böyle .. tek uyku sinyali değil hiç uyku sinyali yok mesela bugün sabah 8 de uyandı hala uyumadı uyutamiyorum belki de 10 sefer denedim
Ctrzsntrk nur-nr_123 bi azı dişinin çıkması ne kadar sürer acaba ? Azı dişleri de kabarık ama çoktandır öyle patlamadı duruyor
nur-nr_123 Ctrzsntrk aynı canm bizimde 12. Ay itibariyle kabarmisti valla 14 aylık olmasına son 10 gün var işte 3 tanesini 1 haftada patlattı bugün 4. Patlatmış uykuları az uyuyor inşallah gece güzel geçer 🤦🏼♀️
Ctrzsntrk Duygusm 😂😂 bizimki de öyle valla uyutuyoruz yerine koyuyoruz kalkıyor oturuyor sanki hiç bişey olmamış gibi bize bakıyor 😂
Ctrzsntrk nur-nr_123 insallah doğru söylüyorsunuz azı dişlerini çıkarmak çok zormuş diğer dişlere göre belki ondandır baya uzun sürüyor çıkması
Ctrzsntrk nur-nr_123 hayırlısıyla bi dişleri tamamlansaydi da çocuklarımızın biz de rahat etseydik onlar da