Ada_Deniz Beğendiğiniz uyku tulumu tavsiyelerinize açığım kızlar sürekli üstünü açan bir bebeğim var ve bu durum beni çok uykusuz bırakıyor 😳Artık uyku tulumu almam şart oldu
ecemm-6161 Ada_Deniz canım ben almadım orta kalınlıkta battaniyesi vR inçe ev zateb aşırı sıcak normal kadife tulum giydiriyofum bel kısmına battaniye örtüyorum hiç açmıyor
Cheddar Ada_Deniz owli. 15aydır kışları kullanıyorum. 3 yaşına kadar kullanabiliyorlar. Evim gece 21 derece civarı 1.5tog kullanıyorum
Ada_Deniz Gulsahy kidzee bizim bebeğe uymadı ya buz gibiydi bağrı ensesi iade aldılar ve bazı bebeklere uymuyor üşüyebilir dediler yoksa dokusunu çok beğenmiştim
Sengalaye Ada_Deniz instagramda bir hesap var. Çok kaliteli uyku tulumları yapıyor. Ben ordan aldım çok memnunum. Kendisi dikiş öğretmeni pişman olmayacağınıza eminim. Hesabın adı: Shyl.tasarimevi bir göz atın derim
Annesi00 Ada_Deniz merhabalar benım bebegım de üstünü aşırı açtıgı için owli uyku grusu 0.5 tog aldım. Ama yaz geliyor 0.3tog da yeterli olurmuş. Çok memnun kaldım bebegım istediği gibi sağa sola yuzustu falan dönüyor üstü açıldı derdi bitti☺️
fatimas27 Ada_Deniz canım benim kızım da oyle hıc uyudugu yerde durmaz uyku tulumu aldım uyuyamadı ben de gıydırmedım