5 ay cok erken. Zaten tadım veriliyor kilo aldirmaz ki bu dönemdeki ek gıda. Yani aldirmamasi lazim cünkü az az verecgiz. Doktorlar da bir tuhaf, 6 ayı bitirene kadar kilo problemi varsa mama önermesi gerekir. Cocugun bağırsaklari hazır degil ki daha kilo alacak kadar yemeye. Daha yutmayı öğrenecek ilk deneyimler yaşiyor. Cok fazla beklentiye girmemek stres olmamak lazim bence. Benim bebegim daha 4 aylık ama ben böyle düşünüyorum.