hsyn benimki de çok zayıf yapacak bir şey yok elimizden geleni yapıyoruz biraz da bünye meselesi üzmeyin kendinizi üzünce kilo almayacak çünkü sağlıklı olsun gerisi önemli değil. Yeğenim de aynı oğlum gibiydi şimdi 11 yaşında o eski halinden eser yok şimdi. ♥️