Kızlar merhaba,
1 ay sonra işe başlayacağım bebeğim 4 aylık olacak. Sadece anne sütüyle besleniyor ve şu ana kadar hiç biberon, emzik vs kullanmadık. Normal biberon da kullanmayı düşünmüyorum. Ancak kaşık biberon biraz zor geldi bana, e bebekten almıştım. Kullanan, memnun kalan bu işte deneyimi olanlar yazabilir mi? Kaşık biberon yerine başka öneriniz varsa da paylaşın lütfen.