4 aylık kızım emziriyorum ama kilo alımı az diye mama başlamak istedim aptamil prosyneo aldım gece uyku arasında vermeme rağmen limon yemiş gibi ürperiyor. Nasıl alıştırıcam az emdiği için az uyuyor normalde de anne sütünü max 60 cc içiyor 4 aylık için oda az şaşırdım kaldım 😔