2018mila Benimki sadece mama ilr besleniyordu doktorumuzun da önerisiyle 6.aya kadar bekledik. Suyu da ek gıda ile birlikte başlattım ben. (çok iştahsız bir bebekti su verseydim daha da az mama içmiş olurdu.)
Çevremde daha küçük bebeği olup su verenler de var. Tercih meselesi biraz. 😊
Ama şu bir gerçek tadımlar çok eğlenceli. 😄