ErkekkAnnesii Minik_fasulyem35 kimi doktor verilebilir kimi verilemez diyor benim doktorum verme demişti bana sormuştum geçen gün hafif öksürüyor gibiydi doktorum cevaplayana kadar ben bir iki yudum içirdim ki oğlum sevmedi hiç bir daha da içirmedim doktorumda içirme dedi
birboncukannesiiii Minik_fasulyem35 sonuçta bi ot. Dokunabilr bende düşündüm ama korktum vazgeçtim. kızımda biraz öksüryodu ve burnu tıkanmıştı. Buhar verdim serum fizyolojik. Bide firigus şurup veriyorum. İyileşti ama şuruba devam ediyorum.
ant331 Minik_fasulyem35 ben verdim canım.hatta bizim kahvaltida genelde naneli çay ve ıhlamur artık o gün hangisi denk gelirse o oluyor. Naneli çayda iyi gelir istersen onu ver
ErkekkAnnesii Minik_fasulyem35 canım ver yada verme diyemem senin bileceğin bişey doktorlarda ikiye ayrılmış durumda kimi verilir kimi verilmez diyor 🤷
gltendemi_5 Minik_fasulyem35 verin allahın izniyle bir şey olmaz ben oğluma rezene de ıhlamur da anasonda içirdi ölçekleri fazla olmasın içki zaten fazla içmiyorlar kendinize yapın 5 6 tatlı kaşığı verin
Yigitmoms Minik_fasulyem35 bir kaç yaprak ve bir kaç tomurcuğu yarım çay bardağında demlendiriyorum ağzı kapalı şekilde. 5 dk yeterli. Hergün verip bunaltmıyorum ben arada bir ☺️
Birhaydutannesi Ihlamurun çiçeklerinin demlenmesi öneriliyor sadece 1 yaşına kadar. Bana Hacettepe üniversitesinde alerji bölümünde ki diyetisyen önermişti kahvaltıda yumurtayı filan yumuşatmak için kullanabilirsin diye. 1 çay bardağını geçmemenizi tavsiye ederim.