Arhim Arkadaşlar kızıma Pijama alacagım.tavsıye ettıgınız yumusak bir marka vsr mı. Uyku tulumu kullandıgımızdan hıc Pijama ihtiyacımız olmamıstı. Bilgilerinizi paylasırsanız memnun olurum.
_ADA_ Arhim LCWaikiki pijamalarından çok memnunum. Hem yumuşak hem solma olayı yok. Oğluma HM den iki takım pijama aldım biri neyse de diğeri renk attı, kumaşının ucu bucağı belli değil. Üzerinde dinazorlar var diye hala giyiyor ama beş para etmez.
Arhim bikerem Arasannesi Mom0911 hilaliii _ADA_ arkadaşlar kızım tam 16 aylık uzun kollu Pijama takım alacagım kac beden alayım
Arhim _ADA_ yaaa bende hm alayım dedim. Lcw kuması sankı sert gıbı. Pijamalarını bilmiyorum ama normal altları vsr bizde cok sert kuması ondan sorayım dedım
Mom0911 Arhim benim oğlum 15 AYLIK , 18-24 AYLIK olanlardan alıyorum🤭😁ondan küçüğünü alsam küçük geliyor