InancDemir20 Kader3434 evet benm oglumda ozamanlar dökülmüştü kabak kalmıstı sonra cıktı heps tekrardan🥰🥰
sukayhanacar Kader3434 şuan kestiremezsiniz zaten kafasını dengede tutamaz. Dökülmesi gayrt normal ayrıca alttan yrnileri geliyo çünkü
Mlke301020 Kader3434 dökülüp tekrar çıkıyor . Ben kestirmedim oğlum 5 aylık arada dökülüyor, çıkıyor dökülen yerlerde
Zeyna_ Tatlikoala bizimkide 3 aylk her yer sac.birde daha cok yattığı yerler kel kaldı 😁 6 aya kadar dökülmesi normal canm sonra çıkıyor tekrar
Kader3434 sukayhanacar bende kesilmez diye biliyorum ama arkadaşım 3 aylıkken kesti o yüzden siz annelere sormak istedim
Minikbimelek @Kader3434 ohoo benim kızım simsiyah saçlı doğmuştu o aylarda hepsini döktü yatağı,şapkaları hatta benim kollarım filan hep saç oluyordu sonra durdu dökülmesi şimdi gür saçları var uzadı hem de çok güzel oldu
Arasannesi Kader3434 dökülüp sonra tekrar cıkıyor.oğlumun sacları koyuydu tam da o aylarda baya döküldü kel gibi oldu,sonra yeniden cıktı sarı sarı baya da uzadı