zehranurcinar Dün 36haftalık doğan bebeğimizin emme ve yutma refleksi gelişmemiş,şuan yenidoğan yoğunbakımında,başınıza böyle bişey geldi mi kaç gün kalır acaba yoğun bakımda,hastanede bilgi vermiyorlar,lütfen yazarmısınız 🙏🏻
Biricik zehranurcinar aynı benim oğlum gibi bizde 36 hafta doğduk kaç kilo dogdu 13 gün emdi cnm 19 gün kaldı oğlum şimdi hamdolsun üzülme duanı et ve bol bol süt sağ
dilarammm zehranurcinar 34 Ten sonra başlıyor dedi doktor emzik aldırdılar prematüre düz uç ondan az az emzirdiler 37 haftada geldi refleksleri
zehranurcinar Biricik 2430 gr doğdu,Çok teşekkür ederiz,sütünü sağıyor ama gelmiyor sütü siz gelmesi için neler yaptınız, Bu arada ablamın bebeği benim değil🤗
Biricik zehranurcinar gelmez hemen zaten sağsın sağsın hiç durmasın ona şifa olcak ins yarim saatte bir sağsın bebek emzirir gibi ben öyle yapmıştım bide bol su uyku
zehranurcinar dilarammm Şuan sadece babası gördü bebeği onun dışında hiç kimseye göstermediler annesi bile görmedi,siz kaç gün sonra gördünüz peki kaç gün içinde emzirmeye başladınız
dilarammm zehranurcinar ben 3 gün hastanede yattım gittiğim ilk gün gördüm göstermemezlik yapmadılar neden annesi görmedi 1800 gram olunca emzirdiler