Hayalims siz peki mama vermenizi doktorunuz mu söyledi, benimde aynı şekilde 2 aylık bebeğim var 14 gün kadar bende mama+meme şeklinde yapmıştım ama kilosunu biraz arttırmak içindi doktorun mama ver demesiyle verdim kilosu sınırı geçince mamayı bıraktım günde 1 kez 60 ml veriyordum, ayrıca benim bebeğimde bütün gün memede akşamları göğüsüm küçülüp yumuşuyor bile ama bu sütün yetmediği anlamına gelmiyor ki bebek emdikçe geliyor zaten süt