1minikannesi Kızlar dünden beri göğüslerimde kaşıntı, kızarıklık ve yanma hissi var. Başına gelen var mı?
1minikannesi Mora ilaç kullanıyorum mastit için dikkat ediyorum bolca emziriyorum ama yinede böyle oldu😔
Mora 1minikannesi Maalesef ciddi süt kaybı oldu geri de gelmedi bebeğim kilo almadı doktor mama uygun gördü mama+meme gittik
1minikannesi Mora kollarım filanda kaşınmaya başladı mastit dışında alerjik bir şey olabilir mi acaba