Nesooo Banyo yaptırmayı denesen bide canim. O artık onu huy edinmiş o zaman desene Allah yardımcın olsun. Benımkıde 4 ay 4 günlük 🥰 Aksam uykusuna 9 da geçer uykuya geçerken ağlar mızırdanır gazını çıkartamaz bende poposunu açarım öylece koyarım kendi kendine bacaklarını savurur çıkarır. Uyuması için ısrar etmem olabildigince ağlatmamaya calisirim zorlayınca daha cok ağlıyor cünkü. Elbet uyuyacak diye düsünüp sakin kalmaya calisirim. Oyuncakları felan göstersen ya da fön makinesi sesi felan dinletsen. Bide cok uzun süre uyanık kalıyormuş ondan öncesinde bi yarım saat 40 dk uyutsan belki de ondan o kadar huzursuz oluyordur