sevimlienerji Kaliteli zaman? Değişik etkinlikler bulursam ara ara yapıyoruz. Kitap okuyoruz da, tutup atıyor. 18 aylık bu arada. Resimli şeylere bakıp anlatıyorum. Kinrtik kum oynuyoruz,oyun hamuru oynuyoruz, pastel boya yapıyoruz, keçeli kalemle boya yapıyoruz. Mmm başka? Etiketli kitaplar var, onların etiketini yapıstırıyoruz. Birde en sevdiğimiz müzik açıyoruz ordan oraya zıplıyoruz,hopluyoruz. Hava güzelse park en sevdiğimiz. 😂
Baska aklıma gelen yok şimdi. 🤷🏻♀️